Realizując politykę jakości, pragniemy być postrzegani przez naszych Klientów jako wiarygodna i solidna firma handlowo-produkcyjna.
MARGO kieruje się systemem zasad, mającym na celu ciągłe doskonalenie jakości świadczonych usług i produkowanych wyrobów. Na każdym polu działalności firmy staramy się działać profesjonalnie, aby spełniać oczekiwania naszych najbardziej wymagających Klientów.
Starannie dobieramy dostawców i współpracujemy z nimi na rzetelnych, długoterminowych zasadach. Dzięki temu możemy zapewnić naszym odbiorcom konkurencyjne ceny oraz sprawną realizację zamówień.

Ewentualne reklamacje rozpatrywane są bezzwłocznie, z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm i procedur.
W 2005 roku w Stalowej Woli wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością, potwierdzony certyfikatem ISO 9001. W realizację polityki jakości zaangażowani są wszyscy pracownicy naszej firmy.
Warto podkreślić, że wszystkie oferowane przez nas produkty posiadają atesty bądź certyfikaty jakości producentów.
